
Serviceabonnemang
- Support & underhåll
- Incidenthantering
- Förvaltning
Serviceabonnemang för support, underhåll och förvaltning av RPA.
Vi erbjuder flexibla serviceabonnemang för support, underhållsarbete, incidenthantering och förvaltning av automationslösningar. Välj själva vilken servicenivå ni önskar.
Samarbetspartners automatisering:
Serviceabonnemang
Serviceabonnemanget är ett enkelt grundabonnemang för support, underhållsarbete, incidenthantering och förvaltning av Smart Automation med valbar Service Level Agreement (SLA).
Abonnemanget anpassas efter era behov och önskemål. I varje abonnemang ingår ett antal servicetimmar i månaden. Om dessa inte används upp under månaden ackumuleras timmarna till en pott under året som kan användas för exempelvis support, förbättringar eller nyutveckling av funktionalitet eller automation.
SERVICEABONNEMANG
Tjänsten innefattar
– Support
– Förvaltning
– Incidenthantering
– Konfigurering
– Underhåll
– Monitorering
– Plattform
– Uppgradering
– Installation
– Schemahantering
Service för automatisering
Support och service är tacksamt när det gäller teknik. Med vårt grundabonnemang har ni en bra bas. Hör av er så diskuterar vi mer kring upplägg och era behov.

Johannes Lejon
COO och Affärsområdesansvarig Serviceabonnemang
0703-45 93 39
Johannes.Lejon@bots.se
Låt oss ta en kaffe och diskutera hur automation kan användas hos er
Fyll i dina kontaktuppgifter, så kontaktar vi er så snart som möjligt.
Vi ser fram emot att höra från er!
Andra tjänster
Vanliga frågor
Vad är RPA?
Robotic Process Automation är en mjukvara som arbetar som en människa i era system, likt en digital medarbetare. Användargränssnitten läses automatiskt av och den digitala medarbetaren kan på så sätt utföra de manuella och repetitiva arbetsuppgifter som annars kräver tid och engagemang av medarbetare. Eftersom RPA implementeras i era befintliga system går det snabbt att implementera och till en relativt låg kostnad.
Vilka verktyg jobbar ni med kring RPA?
Vi är en plattformsoberoende leverantör vid val av tekniska lösningar inom RPA-automation och jobbar främst med Power Automate, Power Automate Desktop, Blueprism och Uipath.
Hur lång tid tar ett projekt?
Vi brukar säga att detta beror på processernas och projektets omfattning. För att ge en indikation brukar ett projekt där infrastruktur redan är implementerad ta mellan 2-4 veckor.
Köper man licenser genom er?
Genom oss kan ni beställa licenser. Vi hjälper er med rekommendationer kring vilka licenser ni är i behov av.